151208

Lägger ut den här bilden bara för att den är så ful och Linda tvingar mig att skriv blogg :P






Men jag vet inte vad ur mitt menngsfulla och händelserika liv som jag ska välja att skriva om.. hm.. Haha!

Men förutom att gå på forsmarksfester och göra fuladanser(bilden) så har jag fått jobba varje dag i typ övervägande veckodagar i en månad.. Är bra de..

Det jag nu jobbar som är lärar vik. på skolorna här i kommunen. Hoppar in i de klasser som det behövs helt eneklt..
Men jag förstår inte hur lärarna orkar jobba såhär i flera år. Jag är helt slut varje dag när jag kommer hem och somnar utan problem bara man blundar lite förlänge :P

Men jag satt förut idag och försökte komma fram till när det gick fel i skolvärlden. Från gamla filmer man ser så sitter alla elever fint på sina platser helt tyst och jobbar, läraren behöver bara titta lite strängt på dom om dom skulle försöka med ngt..

Eleverna jag har gör typ allt annat än de.. En kille som blev typ sur på mig idag för att han inte fick ligga över bordet och rita teckningar på baksidan av matteboken, direkt efter att jag hade sagt till att det var just matte som gällde.  Hallå? Dra åt skogen unge som blir arg på mig då lixom...

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Linda

1. Snyggaste bilden som är knäppt på dig helt klart .. haha



2. Du låter sträng Katrin . Måste vara snäll . Säg att dom får godis om dom gör som du säger .

2008-12-15 @ 20:52:03
URL: http://lindaeriksson.blogg.se/
Postat av: Malin

din kusin tvingar dig oxå;)

2008-12-15 @ 22:43:08
Postat av: Pedden

Tjenna katte, hittade hit nu...visste inte att du hade bytt ^^



Kicka ungen i arslet så blir allt bra ;D

Hade fint!

2008-12-29 @ 17:39:00
URL: http://pedden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0