Bo?

Idag när jag vaknade och gick upp (för andra gången) så har den här känslan av att det känns mer och mer drygt att bo hemma..
Jag har länge nu tyckt att det varit helt okej, men jag börjar nu mer och mer störa mig på allt.. Eftersom att jag har ganska många syskon så könns det nästan som att jag är tillbaka i forsmarkslivet litegrann på ngt sätt, vist där var det festande och sånna saker men typ grejen att när man vaknar och går ner för att äta frukost så är det första man får göra att ställa sig och torka bordet för att då har mina syskon suttit där och ätit innan dom gick till skolan och inte alls tänkt på hur domlämnar köket..
Ja nu tkr säkert många att jag är gnällig och överdriver, men det ärr drygt när det är så ofta, det spelar lixom ingen roll hur många ggr man städar i ett rum eller så för det är ju alltid ngn annan som är där efter och inte tkr samma som jag..
Äh, visst jag kanske är gnällig då men efter att ha bott hemifrån och tagit hand om mig själv och att det har varit som man lämnat det hela tiden så stör man sig mkt på sånt (jag iaf).

Men är det jag som är gnällig...? Nej jag tror bara det är så att mina syskon här hemma, som alla är tonåringar snart, helt enkelt inte bryr sig om sånt och tkr det ärv lättast att bara lämna allt, sen vet dom ju oxå att Mamma tar hand om det tillslut när hon tkr att det får vara nog..

Ungjäklar helt enkelt!
Ge mig en egen lägenhet nu, tack... :p



Kommentarer
Postat av: Pedden

Haha det där med städa efter folk är Forsmark all over again! =P

2009-02-18 @ 20:13:57
URL: http://pedden.blogg.se/
Postat av: Malin

leta i stockholm vettja ;):D då kan vi ses mer. och de tycker jag är en alldeles utmärkt idé:D

2009-02-18 @ 21:27:08
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0