Pluggdag..

Hejsan!
Kom på att jag var ju duktig ett tag efter att jag köpte nya telefonen med att uppdatera (i några dagar iaf ;P)
Så tänkte dra in några rader här idag med..
Idag har jag mest pluggat och gått med hundarna hela dagen, men jag behöver det nu för om en vecka ska hemtentan lämnas in jag jag har mer än hälften kvar att skriva klart.. Så, infrastruktur har förgyllt min dag.
Såg en bild som jag blev glad av idag och kopierade och la in på fb så jag lägger in den här med :)
Tog den från Malins blogg (snyggingen till höger) och hon funderade på om hon skulle vara brunett eller blond och jag har exakt samma funderingar.. Vad tycker du att jag ska välja?
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha :D Jag tycker du ska var blond, tycker du är skit snygg i de :D <3

2010-10-21 @ 16:14:55
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är usel på att blogga! Besviken på dig!! <3

2010-12-29 @ 16:06:44
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0