Drömmer mig bort.

Tänka va härligt det skulle vara om jag satt i utomlands nu, på en bra restaurang och drack drinkar och åt massa god mat med vänner och när vi gick hem sen så skulle vi inte sätta på oss vinterjackor och massa tjaffs utan bara resa oss och gå till ett fint hotellrum där det är finbäddat och bara krypa ner i sängen och veta att när jag vaknar igen så är det för att gå och äta en god frukostbuffe och sen ligga vid poolen hela dagen för att det är så varmt att man inte orkar göra mycket annat.
.
Det vore något de!
.
Hard Rock Cafe, Hurugada, 2010

Kommentarer
Postat av: sandra

ja det vore något det!!

2011-02-12 @ 16:52:20
URL: http://snowfell.blogg.se/
Postat av: Malin

SV;Det låter underbart :D Nej vi har alla hjärtans dag varje dag, så firar inte denna alls. Både han och jag har träning ikväll plus att han jobbar hela dagen.. hehe.

2011-02-14 @ 10:25:21
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0