Liten

I söndags eftermiddag kom Petra, som är uppfödare i kenneln där vi köpte Svea. Vi har blivit fodervärdar åt hennes hund. Hon ska ställas ut på några olika tävlingar per år iaf och sen vet jag inte om Petra kommer att vilja ta valpar på henne sen, men det beror väl på hur det går på hennes utställningar.
.
Eastzone Angel of Fredom - Liten
.
Hon är född den 24 mars, så det är inte så jätte långt kvar tills hon blir ett år. Och hon är supersnygg!
Fråga om det är något ni undrar :)
.
Snart när jag har tagit lite nya fina bilder på oss och alla hundarna är det tänkt att jag ska göra en ny design, istället för den här tråkiga jag har nu.

Kommentarer
Postat av: Ronja

sv. Ja visst är dom fina :) Jag har tittat på dom ett tag och kunde inte låta bli när jag såg att det va rea på dom .



Men du så stor hon såg ut på bilden jämfört med Svea. Är hon större i verkligheten också?

2011-01-21 @ 19:13:19
URL: http://pillowfights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0