Skk

Sitter och försöker anmäla Liten till Stockholm hund men jag insåg att vi inte är medlemmar i SvenskaKennelKlubben utan "bara" amstaffklubben och svenska brukshundklubben, men det räckte ju tydligen inte.. Så nu sitter jag och funderar på om vi ska ta och bli medlemmar där eller om jag ska prata med vår underbara uppfödare som garanterat kommer att fixa det :)
.
.
Idag har Robin jobbat och eftersom att han är ute i forsmark så kan han inte ta bussen när det är helg ! Så han tog bilen och drog iväg i morse.. Men min kära mamma kände nog på sig att jag var hemma och ville komma till dom för hon ringde för att påminna om någon grej men det slutade med att vi kom fram till att hon skulle hämta mig :)
.
Så jag har spenderat dagen ute i Halls med ungar, hundar och föräldrarna mina.. Fick lite plugg gjort och en ordentlig cykelrastning av hundarna med brorsan avklarades och sen när Robin kom var det dax för middag och då fick vi hemlagad tacopizza. :) Inge synd alls om mig idag.
.
Nu sitter Robin och läser på lite inför nästa helg men är nog snart klar och då drar vi igång en film och myser ner oss i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0