Sömn.

Huwa, att vara vaken såhär tidigt som jag är nu när R sover här och då vill ha skjuts upp till sin samåkningskompis av mig på morgonen är inte riktigt klockt.. Nu är det väl snart en timme sen jag lämnade R men jag har fortfarande inte riktigt somnat om..

Haha, igårkväll fick jag ett samtal som gjorde mig mkt förvirrad, det var inte själva samtlaet som förrvirade mig utan det faktum att jag vaknar och tror att det är skittidigt på morgonen, frågar därför personen i andra änden "vad görn du uppe nu!?" och svaret jag då får är "varför sover du nu?". Jag kollar då på klockan och inser att den faktist inte är mer än 22.20. Haha, bra jobbat av mig att ha somnat och dessutom så tungt som jag verkligen hade gjort redan vid den tiden..Det är väl kanske därför som jag inte är så värst trött nu oxå :P

Jaja, nog snack om att sova, jag kanske ska ta och försöka blunda lite nu istället.
Sen ska jag lägga upp en bild här senare idag på min nya fina dator som jag köpte igår :)

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0