Tisdag..

Idag är en dag jag hunnit med mycket.. :) Jag har bl.a planertat om blommorna här hemma (var tvungen att ha sönder en av krukorna för det hade blivit så mycket rötter i den att det inte gick att rubba blomman även fast jag höll på med kniv och jag vet inte allt, haha!) pluggat och grejat allmänt här hemma med.. Jo juste jag håller på och tvättar med, och självklart har det blivit ett par vändor med doggsen.
.
Nu medans jag har maten på spisen och bara passar lite på den så satte jag mig och läste lite på olika sidor på internet.. Jag kom till en blogg som jag ofta läser och som jag tycker om väldigt mycket (http://kamparna.se/ )
Jaha, vad ville jag ha ut av det här.. Äh, säger som det är istället. Idag är en så dag då jag bara känner mig väldigt less på folk och alla fördommar som finns i samhället. Jag kommer aldrig att förstå och det vet jag inte ens om det går för det mesta handlar om okunskap! Men iaf, ja visst var jag medveten om att amstaffen inte var en jätte vanlig hund att ha i sverige och att det kanske var vissa som skulle kunna tycka att man valde konstigt.. Jag skulle kunna förklara hur och varför vi valde att skaffa just amstaffen men det tar jag och gör senare istället för just nu känner jag att det har blivit mycket påhopp och motstånd mot "vår ras" så man blir lite låg och undrar när folk ska förstå....?
.
Här får ni lite bilder på våra Monster, Mördarmaskiner, Kamphundar .........
.

.

.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0