ledig..

Har varit ledig hela dagen idag..
Gick upp en sväng tidigt imorse (fem!) men  var bara iväg en snabbis då, för att sen åka hem och krypa ner under täcket igen :P

Sen när jag ändå vaknade till ordentligt efter det hade jag stora och djupa funderingar om vad jag egentligen ska ta och göra av mitt liv, hur länge till kan jag flumma runt och hålla på som nu?
Jag vill ju egntligen ha en utbildning och jobb, typ imorgon :P haha...
Hittade iaf en ky-utbildning till att bli Rådgivare inom finans och försäkring, och att sen jobba typ på bank efter det då. Låter ju abolut som ngt jag kan tänka mig.. Men den utbildningen är såklart nere i botkyrka.. Orka flytta igen!? :S

Nej min dröm nu är att hitta ngt här i typ uppsala eller gävle.. (men hur ofta slår drömmar in då)

Äsch, känner mig lite depp nu så jag lägger ut en bild på mina skor jag köpte (och även annvände) i fredags iaf..
Dom är tjusiga :P





Kommentarer
Postat av: Linda

Fina :J

2009-01-19 @ 21:00:31
URL: http://lindaeriksson.blogg.se/
Postat av: Malin

KOM TILL STOCKHOLM :D

2009-01-21 @ 15:41:03
URL: http://hellseeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0