Nystart...

Jag ska försöka.. men jag vet inte om jag kmr lyckas.. att starta och börja skriva lite här igen.

Men det är mkt som har hänt senaste tiden och jag får väl säga att det är anledningen till att jag med flit har valt att inte skriva ut ngt alls här.

Men börjar idag med att lägga upp en skönt bild (som Malin dock hatar) Men jag har inga andra bilder på oss tre.
Vi måste bli bättre på att knäppa kort när vi är ute! *skärpning* ;P



Nej mjukstatartar med att bara säga att dom här två tjejerna betyder massor för mig och att bara ha varit i deras sällskap har hjälpt mig mkt! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Katrin, Med nystart brukar det vara att man skriver lite ibland oxå :P

2009-01-14 @ 23:02:05
Postat av: Linda

Det var jag som skrev förra kommentaren. haha

2009-01-14 @ 23:02:28
Postat av: Ronja

Du betyder mest!

2009-01-17 @ 12:48:49
URL: http://ronjabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0