Vill inte..

Vill inteVill inteVill inte Vill inteVill inteVill inteVill inteVill inteVill inte Vill inteVill inteVill inte Vill inteVill inteVill inte Vill inteVill inteVill inte Vill inteVill inteVill inte Vill inteVill inteVill inte Vill inteVill inteVill inte Vill inteVill inteVill inte Vill inteVill inteVill inte Vill inteVill inteVill inte Vill inteVill inteVill inte Vill inteVill inteVill inte Vill inteVill inteVill inte Vill inteVill inteVill inte Vill inteVill inteVill inte Vill inteVill inteVill inte....

Förstå att jag kanske inte mår helt på topp över det här och att det inte är så att jag skiter i ngn, men är däremot skiträdd att det kmr bli så att ngn gör det mot mig.. Men som tur är känns det som att det kan fungera ändå så det är nog ingen fara. Men nu efter allt tjat och att jag ska stå för vad jag har sagt och ta konsekvnserna mm så känns det som att jag kmr dra iväg utan telefon och inte orka förklar mig nå mer...


Kommentarer
Postat av: Ronja

strunt i de där nu pinglan :) ta fram skorna och titta lite så blir du nog glad igen. plus tänka lite på mig då blir man alltid glad :P

Puss

2009-01-23 @ 15:45:48
URL: http://ronjabergqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

whata'? Du kan omöjligt sagt eller gjort något för att såra en annan människa, något som förefaller helt utanför mina ramar angående dig vännen...// en som kände dig väldigt bra en gång i tiden =)

2009-01-24 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0