Söndag...

Jaha, nu sitter jag här igen och skriver helt utan någon aning om vad jag ska skriva.. ?

Var hem till Linda igårkväll och grattade henne lite eftersom att hon fyllde år i onsdags, då Pappa också fyllde år :)
Så fort jag träffar Lindaså tjatar hon om att jag ska börja blogga igen och det är samma sak varje gång jag pratar med kusin Malin också.. Haha!

Nu har vi kommit iordning rätt mkt i lägenheten och jjag har fått upp mitt skrivbord så att jag kan sitta och skriva normalt så det kanske är dax att börja igen ändå....

Vi får se hur det blir helt enkelt ;D

jiiok
       Jag, Theo och Robin ute på promenad vid Älvkalebyfallen.

Kommentarer
Postat av: Malin

ÄNTLIGEN:D

Bor du fint i lägenheten nu då?:D

Puss

2009-07-20 @ 11:12:35
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Postat av: Pedde

säger det samma ÄNTLIGEN katte! ^^

2009-07-21 @ 17:59:17
URL: http://pedden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0