18april10

Igår vart det lite dricka och folk här hos oss :)
Trevlans var det och rolig lagom  lördagkväll tycker jag.
Skön dag idag med! :)
Har varit "skogsmullar" igen :P
Var ut i skogen och träna lite spår med Theo på förmiddagen och sen var vi runt till folk och hälsa på och tillochmed gjorde lite nytta på vissa ställen också. . :)
Jag fick ut och köra ordentligt med Robins bil idag, han har varit lite tveksam tidigare ibland men idag satt han bredvid och sa Gasa och kör om. Lydig flickvän som jag är (.. när det gäller sånt iaf) så gjorde jag det och fortsatte så resten av åkturen.. med ett fånigt flin från öra till öra :p Haha!
Förövrigt är Tierps kommun j*ligt roliga.. Det är vattenläcka här utanför vårt hus...Igen!.. Och det har varit så nu sen i fredags eller lördags och istället för att fixa det så har dom strypt på vattentillflödet (eller vad det nu heter) till vårt hus, och det gör ju att jag kommer få stå i duschen typ ett halvår för att få ut schampo och balsam med det "droppandet" som är från kranen nu! Gaah!
Helena, Johan, Tilde och Robin på trappan på ett av våra stop :)
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0