TiondeFebruari

Nnnnnnuuu...
Jag vill ha allt från min gamla externa hårddisk över till den nya. Men det vill inte fungera som jag vill.
Kan man inte bara få ge dom till ngn duktig en och sen få tillbaka dom helt bra sen bara :P

Haha!

Nej men vad händer nu annars då.
Jag jobbar på som vikarie och den här veckan har jag varit lite fritidsfröken och idag vart det matte hela dagen.. Fick också veta när jag skulle hem att samma lärare ska vara borta imorgon med så blir det NO och ellära + matte imorgon med :)

Annars då.. Jo jag har äntligen (här för några veckor sedan) tagit tag i att börja träna ordentligt igen.. Guuud så skönt och roligt det är. Varje gång jag börjar träna igen efter att ha haft lång paus så förstår jag inte varför man hade den pausen egentligen :P
Men nu är jag igång och går iaf mån och onsdagar på Pumpen.. Det blir ju en och annan långpromenad, nästan, varje dag också med Theo..

Sist jag skrev var också på en osndag.. Jag kanske ska ta det som min bloggdag och sen bara se dom andra dagarna som en bonus... hmm.. låter inte så dumt kanske :P

Lite bilder jag hitta nu på gamla hårddisken:


Herrå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att höra dig träna:D:D

2010-02-10 @ 21:23:44
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0