Husse

Idag har jag jobbat som högstadiebildlärare :P
Det gick faktist bra, trodde att det skulle vara rena mardrömmen och att kidzen skulle kasta pennor och sudd och vara allmänt jobbiga som dom lätt kan få för sig att är himmla kul!? Men det var inget sånt alls :) Utan dagen flöt på och inga konstigheter hände.. Bra jobbat av mig ;)

Nu är jag hemma och har hunnit ta ut hundarna en sväng till och nu ligger dom fint här bredvid och sover, man hör även när Svea ligger och småfiser med jämna mellanrum.. Det måste vara för att hon är valp, annars har jag skaffat mig en gasmaskin :s

Om ca 30min rullar Robins tåg in på tierp och jag tänkte setill att maten är klar då.. Sen fick jag ett trevligt sms av Åsa nyss, hon ska med på lite Pump ikväll. Det gillas! :)
Imorgon ska jag reta henne för all träningsvärk hon kommer att ha ;)

Känner mig inte helt kry direkt, känns som att såfort jag jobbar på skolan får jag nå minisjuka.. Har varit jätte trött och känner mig nästan febrig.. Äh, hopppas det går över bara :)


Bjuder på en bild på Åsa och hennes tjusiga bil ;P

Juste, anledningen till att rubriken är "Husse" är för att jag har gått och väntat och kollat efter Theo och Sveas mat som dom ska köra hem till oss idag men den har fortfarande inte kommit.. :P

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0