idag...

Idag händer det! :D Spännande!

Tänkte lägga upp lite nya bilder här idag men vi har på ngt sätt lyckats lägga i grejer i lådan (här i skrivbordet) så att grejerna ligger ivägen så att det inte går att få upp den.. :/ och i den lådan ligger alla sladdar till kamerorna mm..
Något mer roligt är att om 15 dagar sitter jag, Robin, Sandra och Martin på flyget mot Egypten! :)
Gud så skönt det ska bli! Hoppas bara inte jag kommer efter i skolan då jag missar den veckans lektioner.. Men jag ska se till att plugga ordentligt nu innan och sen efter får jag ta i som en tok igen ;)
Kanske uppdaterar med en bild ikväll sen ändå så man ser hur det blev ;)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nejnej, jag är inte alls avundsjuk på att du ska åka till egypten!! :P

2010-09-13 @ 14:04:46
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0