28okt-11

Jaha, idag är jag hemma och ska plugga inför tentan som jag ska skriva nästa vecka. Men när jag ska plugga händer det alltid så mycket annat.. haha! Tv-gubben var här idag igen och nu fick vi äntligen det fixat så nu är tv:n som ny igen :)
.
Sen har jag hunnit tvätta all tvätt och gå en promenad där jag tog bara Theo och Liten, sen fick Svea komma ut på en egen promenad med.. Nu ligger dom alla här och snarkar och jag har noll koncentration att sitta och läsa om bostadsförvaltning och stadsförnyelse så jag slänger in en bild här från igår som jag tycker att ser lite rolig ut :P
.
.
Det verkar som att Robin ska jobba hela den här helgen och eftersom att jag har tentan borde jag ju sitta och nöta in allt det varje dag nu tills den ska skrivas.. Kommer bli en mycket spännande och händelserik helg känner jag..  Jag ska anmäla Liten till stockholm hund innan på söndag iaf så att det är klart!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0