Mig själv

Nu har jag tvättat och diskat, hudarna har blivit rastade ordentligt. Appropå rastade så säger alla hela tiden att det är såååå kallt, och jag visst fasen är det ingen sommar. Men vadå det är februari månad det är bara gilla läget och klä på sig. :) 
Jag tycker om vintern och jag skulle absolut inte vilja vara utan den! MEN eftersom att det är såååå kallt så klädde jag på mig ordentligt när jag skulle ut igår för att ta en lite längre tur med hundarna.. det skulle jag inte ha gjort, var helt genomvarm och svettig innan jag var hemma igen. :P
.
Så alltså, det är inte så himmla kallt ni har bara för lite kläder på er ;)
.
Ja med det jag skulle skriva i början innan jag kom in på temeperaturen va att nu när jag har gjort allt sånt tråkigt men nödvändigt så tänker jag ta lite tid för mig själv och testa badhuset här i tierp och simma några längder, får se hur mycket jag orkar innan jag sjuker till botten! ;)
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0