Fredag 12april 2013

Sista inlägget jag skrev var över ett år sedan, då gjorde jag och Åsa debut i rally lydad med Theo och Svea. 
Tyvärr blev det inte så mycket mer tävlande under förra året. Jag och Svea knåpade ihop en femte placering på Amstaffspecialens klubb mästerskap.
Under sommaren bestämde jag mig för att satsa på att tävla med Theo och låta Svea bara vara ett tag. 
 
Så då gick jag en inoff tävling i slutet av sommaren med Theo på Valbos brukshundklubb och det gick väl okej men vi hade endel att träna på fortfarande ;)
 
 
Nu är det dax för en tävlingsträning i Uppsala iår igen och nu är det alltså jag och Theo som kommer att åka dit och tävla tillsammans och se hur det går. Ska bli super kul, och vi har haft lite hårdträning nu efter det långa vinteruppehållet, hoppas på att vi är samspelta den 18:e och att jag får bort det mesta av Theos skällande på banan så kanske vi klarar oss med ett par poäng kvar i slutet av banan iallafall :) 
 
 
Tjolahopp! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0