13april

Nu för en gångs skull så funkar ju faktist blogg.se.. :P
Känner mig helt slut just nu efter att ha varit lärare åt en viss klass idag som verkligen tar slut på alla krafter man hade när man kom dit. Men men, Är imponerad (eller ledsen åt kanske) lärarna som ar dom varje dag och klarar det.
Härligt att våren har kommit hit till Tierp också nu :)
Sitter med träningsvärk i benen nu eftersom att jag tog lite träningsledighet sen innan påsk.. Haha!
Nu ska jag ta och ringa till läraren jag ska vikariera för imorgon och sen kanske jag ska ta mig ner till skatteverket och lämna in mina papper nu när jag tillslut kom fram till hur man skulle fylla i allt. Hoppas bara att det är rätt nu med :P
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0