17april10

Nu har den 15 april passerat förbi och jag hann söka flera olika utbildningar iår :) (äntligen)
Jag fick även ett samtal om att komma på en utbildning/jobb intervju på måndag, och jag prata med min chef och fick höra att jag stod med på skiftschemat till i sommar :)
Jag har dessutom skaffat e-legitimation och deklarerat på Internet och då kunnat göra alla tillägg så jag hoppas jag får mina 5t plus (hoppas hoppas) iaf en liten del eller ngt av dom andra 60t jag kunde deklarera resor och dubbelt boende för. :)
Jag har också jobbat som lärare i olika klasser i veckan så det ramlar in lite pengar nästa månad på kontot. :)
För den här månadfen ska jan-feb+mars månaders lön komma.. :)
Börjar lösa sig och se bra ut tillslut!
Visst är jag väl lite duktigt iaf? Jag tycker iaf det vad ni än säger :P Hihi!
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0