19april10

Gahhh!
Kan dom laga läckan snart.. Kunde inte duscha igår för att det är så dåligt tryck i duschen så man blir knappt blöt ens.. Tänkte att nu är det måndag och dom måste ju iaf ha börjat med det nu. Så jag kikar ut genom fönstret och ser hur det bara trycks ut vatten över hela gatan, men inte en enda gubbe där!
Nu har jag "duschat" iaf och det var väl precis så att man fick bort tvålen (att tvätta håret var inte ens att tänka på)
Skitgrejer!
Nej nu ska jag gör mig i ordning och sen ska jag till forsmark idag på intervju också.. Systemkameran och hundarna följer med så det kanske blir några fina bilder om det fortsätter vara såhär fint väder :)
Herrå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Då vill jag ju se några fina bilder ;)

2010-04-19 @ 19:44:20
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0