22april

Den första bilden tog jag i förra veckan på tisdagen.. Då gick jag och hundarna ner till Svanby och där ån brukar gå var det då som en stor sjö och Theo som älskar vatten kasta sig rakt ut och Svea följde efter men inte riktigt lika övertygad..
Nu en vecka och två dagar senare så går jag ut och möts av att det ser ut såhär :S
Inte så värst roligt tycker jag.. först vinter sen vår.. och nu vinter igen precis när det hade hunnit börja bli lite grönt och så iaf..
Jaja det är väl såhär varje år och man lär sig inte att det kommer en sväng till med SNÖ oftast igen då man redan har börjat hoppas på vår..
Nästa år ska jag inte vara så naiv som jag är varje år och istället tro att vintern är evig så blir man inte lika besviken.

Kommentarer
Postat av: Malin

ÄR DE SÅ MYCKET SNÖ HOS ER :O ? ???

2010-04-22 @ 15:48:30
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Postat av: L

Det ska jag också prova på nästa år. Men har säkert glömt bort det till dess.

2010-04-22 @ 21:14:49
URL: http://lindaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0