12.05

12.05 går tåget.. Pappa ska komma hit och hämta min gps och låna, då tar han med sig hundarna ut till Halls också så behöver inte dom vara själva hemma medan jag och Robin är i stan idag och letar efter något fint till mig att ha på nyår :)

Hoppas att jag hittar någon bra och fin klänning som jag kan köpa. Vore kul! Sist jag köpte klänning var i USA och det var på skolresan när jag gick ut gymnasiet..... ett tag sen alltså. Haha!
Så när vi kommer hem ikväll åker vi ut till Halls och hämtar hundarna och det kommer nog bli så att vi tar på selen, (jag har hittat ett till nu här hemma så att vi kan testa dra med båda samtidigt) och drar lite pulka med dom. :)
Tar med ekonomiska styrning boken och har det som läsning på tåget.. Jobbigt att dra runt de på stan sen men det är dax att börja plugga nu!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du hittar någon snygg klänning :D <3

2010-12-30 @ 11:28:23
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0