...

Nu har Malin sagt till att det är dax för mig att uppdatera igen.. Jag håller väl på några dagar nu igen och sen kommer det att droppa av..  Jag har kommit fram till att det jag oftast vill skriva om när jag är här inne är pluggandet och våra hundar..
Därför säger jag från och med nu att det nog kommer att vara mycket bilder och skrivande om Svea och Theo och vad vi håller på med om dagarna, får helt enkelt erkänna att jag kanske har blivit lite hundnörd... eller har är jag det?
Så nu vill jag ha ny design igen.. Jag tror att jag vet ungefär hur jag vill ha det och jag pratade med broder om hjälp så jag får se om han kanske har tid för det någon dag :)
Börjar direkt med en bild på Svea när vi var ute och tränade lite och hon fick dra en pulka med lite vikt i.
Hon är super duktig! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Att du skriver om hundarna går utmärkt, så skriver du lite iallafall :D <3

2010-12-29 @ 17:03:14
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0