.

Hejsan!
Nu är det onsdag igen.. :P

I helgen planerade jag och R för en lugn helg tillsammans efter att jag hade varit nere i Vh hos bror min och varit barnvakt förra helgen..
Och fredagen började lugnt med att äta lite friterad banan och glass med Rs familj. Så lagom till att vi var klara med det så ringde några kompisar och fråga om dom fick komma förbi och det var väl inga problem tyckte vi.. Sen kom några till och våran lugna fredagkväll vart inte så lugn ändå.. Haha!
Bjuder här på en bild på mig och älskling under kvällen:


Inte den snyggaste men man va*an.. :P

I måndags lämnade vi in s3:an på lackverkstaden i Uppsala. Då passade vi på att svänga in på Djur och hobby samtidigt och provade lite coola grejer på Theo som vi gått och vart lite osäkra på vad han skulle ha för storlek.. De passade jätte bra tillslut men vi bestämde oss ändå för att vänta lite med att köpa de ändå... :P



Ikväll blir det möte i Uppsala med mammsen och pappsen.
Får se hur det slutar :P

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Malin

OCH DU BERÄTTAR INTE FÖR MIG ATT DU ÄR NERE I STOCKHOLM :O??????????? :O

2010-02-17 @ 17:47:05
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0