IgårDenNionde

Igår var vi (jag, Sanna, Emil och Robin) iväg ut till en hästgård där Sanna har några hästar hon har hand om och rider. Efter några veckors övertalande fick vi med oss båda killarna och nu var det dax för en tur tillslut..
Fast jag kan erkänna att det krävdes lite (läs mycket) övertalning för att få ut mig i den här extrema kylan som är nu!
MEN det var skitkul att få rida igen!! Och det var riktigit kul bara att se och höra hur det gick för killarna, men dom var jätteduktiga iaf :)


Här är Robin på sin häst Sammi


Jag och min Valle i stallet innan vi kom iväg


R och Sammi i stallet innan vi kom iväg.


Jätte mysigt blev det :)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0