TvåTusenTio

Jag börjar det här årets första inlägg med en bild från nyår, som för övrigt var jätte bra!
Tack alla ni som kom och gjorde att det blev så som det vart :)

Robin var igång redan vid tio på morgonen med att åka och hämta bord och stolar ute hos mamma och pappa för att vi skulle kunna sitta runt samma bord alla och äta. När det var färdigt var det bara att fixa oss själva och sen förbereda maten..
Klockan sex var alla här och vi började vårt nyårsfirande :)
Åt gott och började med en skagen macka till förrätt och sedan bakpotatis och oxfile efter det.
Vart väldigt lyckat tycker jag själv iaf.

Bjuder på lite bilder oxå ;P









Det var några iaf.... nu måste jag dra mig.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken jätte fin blogg du har ;)

2010-01-04 @ 13:12:49
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0