Fredag 26aug11 Tenta

Så, vad har hänt sedan igår när jag skrev.. Jo, vi åt pannkaka till middag igår och hundarna fick dela på dom två som blev över, inget konstigt med det tänkte vi men sen inatt fick jag ångra det.. Liten vart jätte dålig så hon väckte mig och pep och visade att hon ville ut (jätte duktig som gör det men va fasen väck husse ibland med ;) ). Det var bara klä på sig och ut med henne först då vid tre sen vakna jag igen vid fem och då var det dax igen..
.
Tur att jag kan somna om igen iaf för sen ringde väckarklockan sju och då var det upp äta, fixa, ge hundarna mat, ut med dom och sen åkte jag till skolan för att skriva tenta i financiell planering och analys. Jag hoppas och tror att det gick bra så att jag klarade den nu :)
.
Som vanligt när jag skriver tenta så är jag helt slut när jag kommer hem och måte vila/sova för att bli människa igen :P haha! Så det gjorde jag och nu är jag pigg igen och fixar lite här hemma tills Robin kommer hem och vi åker iväg till Halls för lite hundrastning och umgås :)
.
Theo myser riktigt ordentligt, har tillochmed munnen lite öppen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0