Söndag 28aug11 Kubb

Jaha, söndag nu igen..
Det har varit en rolig helg . Nu i fredags åkte vi ut till Halls och där var Loise och Alex med deras hund Bea så vi tog med oss dom och gick ut en sväng så att hundarna fick springa av sig och busa av sig ordentligt :)
.
Igår var det dax för den årliga kubben i vår släkt. Varje år i slutet av sommaren träffas vi för att lottas in i lag och spela tuneringar och tävla om vilket lag som ska vinna allt i finalen sen. Mitt lag gick det halvbra för.. Vi vann lite och förlorade lite matcher. haha!
God middag som alltid stod på schemat som en paus på kvällen och sen fortsatte vi spela och dom två lagen som gjorde upp om vilka som skulle vinna stod med ficklampa för att se vad dom skulle kasta på ;)
.
.
Idag har vi varit till Gävle och Valbo :) Som vanligt har vi mest handlat åt hundarna. Dom fick en ny fin bia bädd som dom ska få ha i vardagsrummet i nya lägenheten. Till Theo köpte vi en skitbra "kam" som typ drar bort den gamla trassliga pälsen på honom. Ett skoställ köpte vi med. Och ja juste ett par byxor till mig...... ett par "hund byxor" som jag kan ha när vi tränar och är i skogen. Hahahahaha! ;)
.
Nu har jag iaf uppdaterat lite Åsa. ;)
.
Tjolahopp

Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas ni fick bet trevligt :)

2011-08-30 @ 14:52:05
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Postat av: Malin

UPPDATERA??!

2011-09-13 @ 21:52:33
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0