Starta...?

Hmm.. kanske ska börja skriva lite här igen, som jag sagt så många ggr förut.
.
Vad händer just nu i mitt liv då? Idag är jag hemma och är sjuk och har varit sen i lördags kväll. :/
Vi gick till Axa och Tobbe som hade inflyttningsfest och jag kände redan när jag duscha och började göra mig iordning att halsen började bli svullen, men det har den ju varit till och från sen Robin var sjuk för ett tag sen tänkte jag.
.
Sen gick vi iaf dit och det var jätte kul och trevligt men vid elva tiden kände jag att det började bli jobbigt att svälja, fick huvudvärk och vart varm så jag gick hem och skulle vila och somna direkt och har inte blivit bättre sen dess heller nu.. :/
.
Men trots det så frågade vi Adam om hjälp igår och så flyttade vi soffan, sängstommen och lite andra grejer över till nya lägenheten.. Det var skitjobbigt men jag bet ihop.
.
Nu har jag snott designen av syrran http://apalm.blogg.se/ som kusinen http://jessikah.blogg.se/ har fixat åt henne :P
.
Jag och hundarna hemma och vilar oss alla fyra. haha!
Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0