alla <3 dag

Idag är det en fin dag enligt mig! Jag tycker att man ska ta hand om varandra och visa sin uppskattning hela tiden men ibland är det lätt att komma in i rutiner och lite ta för givet. Sån vill inte jag vara.
.
Därför har jag idag fixat lite mys för mig och älskling och hoppas att han kommer att uppskatta de!
.
Dom som säger att alla dagar är alla hjärtans dag kan ju inte tycka att de är konstigt att göra saker för sin älskade en viss dag. För dom måste det ju bli en vana istället. Att dom ger varandra frukost på sängen varje dag och anstränger sig i köket, köper blommor eller andra fina/gulliga saker till varandra, varför hoppa över att göra det idag då?
.
Känner mig väldigt för denna dag idag och har alltid gjort och jag vill att det ska vara en mer betydelsefull dag en den har varit förut för mig. Hoppas bara att min andra hälft tycker detsamma ;P
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0