Heeeejsan!

Nu är det en vecka och en dag sen jag skrev sist men den här gången har jag anledningar till att det inte har blivit något skrivet..
.
Både jag och Robin har legat sjuka med feber, trötthet och dunderförkylning... Jag har fortfarande lite lite feber men förkylningen är värre än värst!
.
I veckan lyckades vi få datorn att krascha med.. Min gamla bärbara som jag fick av mamma och pappa när jag började på forsmark. Min första egna dator! Det är kärlek och minnen de ;)
Den hade nu sista månaderna tre av tangenterna fasttejpade för att dom lossnat.. haha! Med andra ord var det dax för en ny! Men nu försvann ju alla fina vinterbilder jag tagit på hundarna och lite skoluppgifter som jag inte hade hunnit spara över till externhårdisken..
.
MEN det gjorde ju iofs så att vi tog oss i kragen och igår var vi in till Uppsala och köpte oss en ny dator... Vi hade pratat om allt från ipad till bärbar till stationär av alla märken och modeller.. Men medans vi gick där i affären och kollade och jämförde så drogs vi båda mer och mer in mot den där avdelningen med appel produkter..
.
Jag trodde inte att Robin ville ha det då han tidigare har varit så negativ till appel och itunes och så.. Jag visste däremot att jag försökte hålla mig själv borta från att köpa det pga att jag vet att jag är galen i alla (nästan) teknik produkter som är snygga, snabba och bra.. Jag och skulle helst av allt vilja ha flera stycken och massa olika av allt :P
.
Det blev iaf en iMac tillslut :D
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0