Torsdag..

Det finns inget som ger mig mer kraft, styrka, vilja, gläde och kärlek som mina hundar gör för mig.
Dom som inte har eller har haft hund/djur någn gång förstår nog inte den speciella och fina relationen som man får till dessa djur.
.
Jag vet inte hur jag skulle vara och leva på för sätt om jag inte hade dom. För jag kan säga att det går helt klart mycket tid till dom varje dag. Undra vad jag skulle göra hela dagarna och helgerna..? Jag skulle absolut inte gå ut och gå flera gågner om dagen helt själv iaf, och jag har svårt att tro att Robin och jag skulle packa väskan med korv mm för att ha en heldag i skogen spec ofta.
Men jag har också svårt att tänka mig att vi inte skulle göra dom här sakerna....
.
Nej nu svävade jag ut och skrev om något helt annat än vad jag tänkte från början.. Haha!
.
Nu ska datan av och pannkakor stekas ( det är ju torsdag ;) )
.
Imorse fick Svea en omgång med schapoo på tassarna för att vinna kampen mot hennes svamp mellan trampdynorna (jag ser att det är mycket mindre och hon besväras inte av den längre, Jippi!!)
;D
.

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Absolut, men ville ju att fler skulle fråga och tipsa :) <3

2012-02-10 @ 14:38:48
URL: http://mhellsen.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv; Åh tack :) Ja men måste få unna sig lite lyx ibland :D <3 Hoppas du mår bra? :)

2012-02-10 @ 19:58:15
URL: http://mhellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0